Գործնական քերականություն 20.03.2018

Նախադասությունների ճիշտ հաջորդականությունը գրիր և տեքստը վերականգնի՛ր:

Նա ցանկացավ դունչը հասցնել խաղողին, բայց չկարողացավ: Հեռանալիս ինքն իրեն ասաց. «Ոչի՜նչ, դեռ խակ է»: Ուժ ու կարողություն չունենալու պատճառով հաջողության չեն հասնում, մեղքը գցում են պայմանների վրա:  Քաղցած աղվեսը կախ ընկած ողկույզներով խաղողի վազ տեսավ:

Читать далее

My Family

Our family consists of six people. My father, my mother, my brother, my wife, my brother and my brother. My father’s name is Anushavan, Mother Sophia, my brother’s name is Eric and his wife Olya, my brother’s name is Edgar. We all respect and love each other, and at the same time come to help each other. I am very grateful that I am a member of this family. I love my family very much.

Մեր ընտանիքը բաղկացած է վեց հոգուց: Հայրս, մայրս, եղբայրս իր կնոը հետ, կրցսեր եղբայրս և ես: Հայրիկիս անունը Անուշավան է, Մայրիկինս Սոֆյա, եղբորս անունը Էրիկ և նրա կնոջինը Օլյա, կրցսեր եղբորս անունը Էդգար: Մենք բոլորս միմյանց հարգում և սիրում ենք և տեղն եկաց ժամանակին էլ իրար օգնության ենք հասնում: Ես շատ շնորհակալ եմ, որ հենց այս ընտանիքի անդամ եմ: Ես իմ ընտանիքին շատ եմ սիրում :